something so real

Hallå hallå! Hur lever livet? Själv sitter man här och känner sig smällfet då man just proppat i sig några portioner tuppkaka (för er som inte vet är det som kladdig sockerkaka, kladdkaka, fast vanilj-mums! och har ingenting med tuppar eller hönor att göra..förutom att de görs på ägg. jaja!) förresten, säger man tuppar? tupp i flertal, hm, tål att tänkas på..




Nej som sagt, sitter här, och funderar på om jag ska ta tag i svenskaläxan eller om jag ska skjuta upp den till senare. Det vore ju skönt att ha den gjort, och besides, ska jag bara komma på ett fyndigt slut. Vi ska nämligen redovisa om något för klassen, jag valde att berätta om mitt gym. Grejen är dock inte vad man berättar om, utan utmaningen i denna läxa är att man ska lyckas kolla 5 personer i ögonen medans man redovisar, sen får dem säga vilka som kände sig utpekade. Men nog om min läxa.

Jag tror jag sitter här och avnjuter alicia keys ett tag till. okej det där lät misstolkande, lyssnar på ljuv musik då. Vi hörs! Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0