Inglourious Basterds



Hajhaj! Var på bio igår med josse och ida. Inglourious basterds, med Brad Pitt. En film som helt enkelt handlar om judarnas hämnd mot nazisterna, hur det skulle kunna ha hänt om saker inte gick som de gick. Den här "truppen", eller vad man ska kalla det, Inglourious Basterds där Brad Pitt var ledaren, hade bara ett uppdrag, och det var att döda alla nazister dem stötte på, alla skulle utrotas. Och jag måste säga att den var grym! Helt klart sevärd. Häftigt och bra gjord, åh det var sååå skönt att äntligen se en film där nazi-satarna mördades. (tihi) Men gå och se den, det tycker jag absolut.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Kan bara instämma i din fina resumering Senniegull!

(y)



Puss på dig :)

2009-09-06 @ 12:33:42
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJojoj vilkenm diss ;) hahahah ne men den ska jag fan se i veckan så! :D okeeeeeeeeeej FIKA FÖR DIG DÅ ;) <3 hihihi nu är jag hemma det var mkt mys i danmarcia , hur va de i skolan ?

2009-09-06 @ 20:12:59
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0