Ingen rubrik idag

HALLÅ! torsdaaag igen, och imorgon är det fredag. igen! satan vad fort det går. MEN då blir det snabbare helg vilket gillas enormt!

Imorgon blir det en tripp till blekinge med mamsen. Blir där hela helgen. Ville att matilda skulle med men hon var tvungen att vara med på gymnasiemässan på lördag, synddd. men jag får ta med mig datorn och grey's som sällskap! tihi..

och nästa vecka är det efterlängtade fn-rollspelet igång! yes, SOM man har längtat! not. okej sluta klaga, ingen gillar weiners. wellwell. Nu måste jag plugga, Vi hörs ♥


update

blir inget blekinge i helgen..känns liiite tråkigt, för jag såg faktiskt fram emot det, att komma bort,umgås med familjen,den mysiga staden och mysiga restauranger. men- detta betyder ju att det blir partaj med tjejerna istället! och DET vill man ju bara inte missa :) puss-haj!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

hej :) allt bra?

2009-10-18 @ 18:08:09
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Jobbigt med plugg :( jo här är de fint :) har inte så jätte mkt o göra just nu så jag tänkte spela lite sims ^^

2009-10-19 @ 16:09:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0