Waffleday


Nej det är ingen vanlig dag för det är våfflans dag idag hurra hurra hurra. haha, fint där. Detta firades med att vi faktiskt fick våfflor i skolan! lyxxxx.! njae, så lyxigt kanske det inte var, de var tjocka, torra och ganska smaklösa. men vad gör det? grädde och sylt fick vi till också! fast sylten går fetbort för min del, haha. Hoppas det blir äkta hemmagjorda våfflor lite senare kanske!

Annars idag då? Jo -vi fick en ny psykologilärare, nybliven pappa dessutom. japp där ser man. han verkar skön och go o allt dedär, så detta ska bli spännande! han var väldigt slapp, han sa det att ibland kanske vi ställer in en lektion bara jag kan lita på att ni jobbar på egen hand osv. men det är ju toppen ;) 

nej nu måste jag lägga på ett kol, ska dra en sväng till ÖB meed pappen! så pussen på err!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR DU AVIS ;) Hahaha ne skoja jag bara slipade på :O! men ska göra en massa på dom ikväll igen , fan as svårt :O hahaha .

ehm " Han verkar skön och go och allt de dära?" HAHAHAHAHAHAHAH klockren är va du är ;) <33

2009-03-25 @ 17:49:56
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mums med våfflor :)

2009-03-25 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0