Victoriadagen

God kväll på er! Som ni kanske har märkt så har jag helt tappat suget att skriva, vet inte vad det beror på, om det är sommar, eller om jag helt enkelt inte har något vettigt att skriva. Jaja, då och då kommer jag i alla fall tillbaka med något inlägg. hehe

Idag har jag i alla fall träffat Josseee, vi åkte tillsammans med hennes mamma, för att fira kronprinsessan i Borgholm! Det blev en hel-mysig dag! Det blev en hel del bilder också, jag slänger väl upp några här nu.



kungafamiljen anländer!

Längst fram bland ståplatserna stod vi, inte illa pinkat!






Imorgon drar jag till Blekinge, men tar nog med mig computern! Nu blir det filmtajm! Ciao.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

HAHA,fick du ingen sötare bild på mig vaavaa? x)



:p

2009-07-18 @ 11:21:35
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0