Jobbbb upp över mina öron

Godmorgon så här klockan åtta på morgonen! Just det, det påminner mig om att jag när som helst borde gå ner och plocka fram lite fika! Jag är nämligen på mammas jobb där jag har befunnit mig sen i måndags och ska fortsätta med det till fredag. Pappersarbete, detta pappersarbete. Men helt fy skam är det faktiskt inte! Det duger, och så får jag ju en ganska rimlig kosing som belöning ;)

Men jag kan ju säga så att det är ju inte världens roligaste att behöva gå upp klockan sex AM. speciellt inte när denna äckliga förkylningen håller på att bryta ut! Har fruktansvärd halsbränna, men den har dock lagt sig lite med en kopp choklad eller två :) Så på så vis har jag kommit på mitt nya botemedel för halsbränna!

Ne hörni nu måste jag gå och föda alla kommunister! haha, eller nåt. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG MEEEED !!!!! :( fy fan de är nästan så man längtar till skolstart bara för det :( KOOM HIIT! <33333333

2009-08-04 @ 08:22:00
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0