Dagen som den varit

Hej. Datorn har man fortfarande inte hört ett ljud ifrån, men det var ju inget ovanligt.. Hoppas de ersätter den med en helt ny!

Simhallen med klassen idag, det var mysigt. Men vi blev dock besvikna på att rutschkanan inte alls hade ändrats på? Trots att det var vad man hade hört från både tidning och människor! Men nej nej. Fast vi sväljer klumpen i halsen av besvikelse och springer mot den gamla hederliga rutschen! Bikinitrosan förvandlas snabbt till en string och hej vad det går! Men tyvärr lyckades jag eller Josse inte krossa rekordet.. Men kul vart det!
Innan vi blev tvugna att dra oss tillbaka till skolan så tog vi oss stunden att plaska runt i barnbassängen, så ljuvligt.

Sedan blev det ännu mer träning. Gymmet. Och Body Balance! Ah, det var ett tag sen så det var mycket mycket tillfredställande, hihi.
Och nu ska jag ta en liten dusch, minsann.

P.S Jag ska äntligen klippa mig på fredag!! Hos en frisör, så att säga! :D Överlycklig är jag,men det är trots allt första gången för mig :) (att bli klippt av en frisör, alltså.) Så det ser jag mycket, fram emot.



Kolla in min flanellpyjamas då! ;p

Kommentarer
Postat av: J o s s e

HAHA SÖTI,DU HAR EN LIKADAN FLANELLPYJAMAS SOM MIG!!!! :OO :DDDDD





Sov sötast!<3333

2009-01-13 @ 22:01:24
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: javisst du sitter nästabn bredvid mig nu :O! OMG hahah :D!

¨badhuset va lagom skoj ju ;) as kul :D haha

min dator startas om nu :( blää

ses om 4 sek :D hahaha <333

2009-01-14 @ 10:03:52
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: tillan

va fin blogg, ska börja kika in här ! :)

2009-01-14 @ 18:07:57
URL: http://tillanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0