Tonight

god fredagskväll! jag sitter just nu hos min kära vän vera med elin! :) jag känner mig lite smått elak när de andra kämpar med maten i köket men jag ska alldeles strax erbjuda min hjälp!
efter skolan gick jag runt och strosade på stan med josefineee och vi fick ett litet infall om att gå in på Holmgrens, ett jättemysigt café där vi köpte oss en varsin suuuperstor skumboll! (bilder kommer senare) he he! sedan kom de andra tjejerna och joinade oss.
Sen gick vi, evelina, jag, elin och vera till elin för en kissepaus. det är en lång lång väg till vera och vi var kissnödiga. hä! nä men, ja.
evelina var tvungen att dra så då strosade vi andra iväg mot vera. vi var så himla sugna på choglad (som vera säger) så vi köpte oss två stora chokladkakor! ska bli gooottt! hheeh, man måste lyxa till vardagen lite! eller, det är iofs fredag men i alla fall!

och nu sitter vi här. jag fattar bara inte hur jag ska hitta tillbaka till centrum sen när jag ska hem! men det löser sig nog! yayya:)
Vad gör ni ikväll? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0