Packa!


Åh, jag är så excited! Imorgon är vi nämligen i stockholm vid den här tiden! :D
Vi åker buss ifrån skolan klockan sex på morgonen, då har vi en sex timmars bussresa framför oss, som kommer var full med sömn, musik, godis och allmänt superskoj! Det är vi och den andra mediaklassen som åker, så det blir en dubbeldäckare som vi åker i! yeah. Sen när vi kommer fram ska vi gå på studiebesök på Dramaten och sedan rundvandring på TV4-huset! Fan kul! Sen på kvällen, närmare bestämt kl. 22.40 ska vår klass (och andra klassen) vara publik till Lennart Ekdals program "Kvällsöppet". Några av oss får tillochmed sitta framför kameran, i 'panelen'. Så slå gärna på 4an imorgon så kanske ni ser oss! ;) Extra plus är att det ska handla om poorr! ha ha!

På torsdag ska vi till Riksdagshuset och sedan till Naturhistoriska, sen åker vi hem.. NEHE! Inte jag och Josse minsann! :D Vi ska ju stanna i stockholm och bo hos hennes syster med familj :D ska bli superkul!
Så visst har jag några dagar framöver att se fram emot!? :D

Laddat upp med godis för 41:- så detta kommer jag väl klara! eheh!
Nej nu måste jag packelipacka! Åh bara det är kul! :D

Ha det så bra! (och glöm inte 4an imorgon ONSDAG kl. 22.40! he he!)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha så kul i sthlm ;D



Svar: braa, själv?

2009-02-10 @ 21:21:53
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: M O S A N

Jätte fin blogg <3

2009-02-13 @ 15:44:43
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0