Snart börjar allvaret igen

God kväll! Åh...det är nu min ångest börjar komma!! Imorgon börjar skolan igen och jag bara tänker Vad har hänt med detta sommarlov? Jag vill ha mer mer mer, samtidigt som jag är lite exhalterad att börja.. att träffa alla igen! Resten kan dra åt skogen.

Varför får man alltid fjärilar i magen inför skolstarten?? Jag kan aldrig somna, men det finns ju inget att vara nervös för,hehe. Det "värsta" är ju över, när man började ettan. Det är bara hela grejen att man ska tillbaka till skolan och att nu börjar allvaret igen.. Aja, nu blir det minsann ingen sen natt detta! Nej jag ska borsta gaddarna och gå och lägga mig med en gång! Förhoppningsvis lyckas jag slumra in.

Jag fick i alla fall en bra och mysig avslutning på lovet genom att träffa josse i stan och fika och promenera i parken, det gillarvi :)

Hej skolan och hejdå sommarlov! åh.

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Följa varandra via bloglovin? :D Kramar

2009-08-27 @ 19:51:11
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0