Hello again

Hello my dears. Kom för ett tag hem från ikea med matilda,vi träffades där runt elva och såg fram emot en lång shoppingrunda tillsammans! haha, men det gick ganska fort att gå igenom allt och det blev inga storköp precis så vi tog nästa buss hem igen! lyckat, he he. Dock alltid trevligt med ett litet ikeabesök!

Vi sov ju ett gäng hos hilda inatt också, mycket spännande, skrämmande, mysigt, väldigt trevlig kväll! det började med att vi, jag då, josse, ida, hilda och elin åt på Thai Silk och tjötade, yummmie. Sen gick vi iväg mot Hilda för att hyra film och köpa godis (alla utom jag, ska nämligen inte äta en endaste godisbit förrns min födelsedag om en och en halv månad, 22 sep) Jag har redan klarat 4 dar!!

Filmerna vi hyrde var dramat Candy med Heith Ledger, väldigt djup men fin film om droger och drogberoende, den andra skräckisen The hitcher, uäh. Också väldigt bra, och bra att se, man lär ju garanterat aldrig ta upp liftare efter man sett den (y) så det blev lyckat! Sanna spökhistorier drogs det då vi satt i en ring på golvet helt vettskrämda, i alla fall en del av oss, höhö. En asamysig kväll/natt med tjejerna! Det gilllas.

Imorgon blir det åka av till göteeet! can't wait! ska bli apskoj. men ha det fint så hörs vi, pussss och kram.


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Superdupermys! Nästa gång blir det tälta på min trälleträdgård(y) ^^



Ha det bäst i Götet nu!<3

2009-08-13 @ 18:22:18
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vad har hänt idag ? :) kramar

2009-08-20 @ 20:42:02
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0