Fix och trix

Hallådär! Nu har jag precis stigit ur duschen och ska börja göra mig i ordning, för ikväll blir det grillpartaj hos kristina! En avskedsfest kan man säga eftersom hon flyttar till paris nästa vecka. Så jäkla häftigt. Men hon kommer bli saknad. Så denna kväll/natt/morgon måste bli minnesvärd, så hon inte glömmer oss där borta i le france:)

Kom ju hem från göteborg i förrgår! Det blev en vecka full av shopping,familjen,sola och bara tat lugnt! Alltid lika härligt och alltid lika tråkigt att åka hem. Men jag börjar faktiskt längta lite efter skolan (a) inte själva plugget kanske, men att träffa alla igen och liksom komma igång! höhö. Nej nu får jag sätta fart!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0