canoeing in circles!

tjena mors! :D
nu tänkte jag skriva ett litet kort inlägg här - ska alldeles strax ta itu med partierna som vi har prov på imon!

idag paddlade vi för första gången i skolan! för första gången för mig över huvud taget ;) det var ganska mycket svårare än vad jag hade trott!
jag och josse bestämde oss för att ta oss an en båt all by ourselves! allt var frid och fröjd tills vi sätter oss i båten. gympalärarn kollar på oss och undrar om detta verkligen såg rätt ut, josse och jag tittar undrande på varandra, vi har såklart satt oss på fel håll! vi trodde att bak var fram och fram var bak osv.. kvickt fixar vi till det genom att byta plats.
sen far vi iväg! eller något liknande, vi kommer en bit ut i vattnet och sen går det liksom bara runt runt.. vi kör i cirklar! ;) vi förstod inte vad som var fel så vi testade på alla möjliga sett att ro med våra paddlar (inte åror, josefine!;) men vi lyckas inget vidare med detta. ungefär en kvart senare kommer vi någonstans! vi börjar flyta framåt och vi får in en teknik i vår paddling :D så fram vi far, dock fortfarande lite snurrigt men fram kommer vi!
vi hann inte så mycket mer än att åka bort till de två broarna vid skolan.. men vi åkte i alla fall under båda två!
efter detta är vi ganska så stolta över oss själva ;) tills några brudar säger att de har åkt runt typ hela kalmar! hahah
men det gjorde vi bra ändå josse! ;D be proud!

  
(ursäkta den dåliga kvallen och min vackra min men nu blev det så!)

kort och kort inlägg vet jag inte om detta blev men jag var tvungen att skriva detta fantastiska som hände idag:D
nu blir det plugg!
morsning korsning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow snygg blogg du har, lycka till med pluggandet.

2008-10-07 @ 17:15:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: J o s s e

2008-10-07 @ 19:23:56
Postat av: J o s s e

Sv: HAHAHA, vad mer kan jag säga!? ;D



Haha joda, I´m proud! Det var ett härligt litet vardagsäventyr allt stumpsan!! :DD <3

2008-10-07 @ 19:24:55
URL: http://lollipopppan.blogg.se/
Postat av: Lexie

den sista var ett förstorat öra ;D

tack så mycket :D



lycka till på proven imorn :)

2008-10-07 @ 20:41:36
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Vad håller jag på med där bakom egentligen?! Mongolina light! xD haha <3 Gurkan, imön ska vi pumpa muskler o svettas tillsammans, längtar!..:D



2008-10-08 @ 09:15:08
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Lisa

söta bilder:)

2008-10-14 @ 21:29:44
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0