Wednesday

God kvällsning! Det här blir ett snabbt inlägg för jag är trött och vill sova, för ovanlighetens skull.

Idag vart det massage, svenska och matte. Och INGEN media på 2,5 timmars lektion! Gött, så då slutade vi vid 12. Vi gick då allihopa hem till Hilda för att baka till imorgon på samvarodagen med ettorna, och jag kan säga att det var typ den godaste kladdkaka någonsin! Nutella och kolasås-variant, mmmm! Kan ju meddela att det var inte alls lätt för oss att inte käka upp hela på en gång, men vi tog i alla fall oss en varsin smakbit, mums!

Imorgon då är det samvarodag som sagt, sen på kvällen, insparksfest på vallen! Fast jag har dock inte bestämt mig för om jag ska in, eller om jag ska chilla någon annanstans, men det är sånt man märker!
Nej nu ska jag allt gå och sova. Ha det gött natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0