Finalllyyy

Yeees, äntligen har typsnittet kommit till rätta! Jag har nu uppdaterat utseende på bloggen som kanske syns, och försökt få in detta typsnitt men det ville inte ge sig! Men nu hittade jag den lilla skitgrejen som förhindra't! hihi..

Jahapp, idag var jag hemma. För jag mår inte bra. Någon förarglig förkylning, känns som jag har feber och eftersom vi inte har någon termometer som funkar får man helt enkelt känna efter själv. Uschhhh, men det är så långtråkigt att bara ligga hemma, så imorgon går jag nog till skolan, hur jag än känner mig.. har i alla fall sysselsatt mig med att baka kladdkaka med nutella och kolasås! Den blev god, och kladdig, eller ska jag säga rinnande? men jajja, hellre det än torr och svampig (y) mmmm. Ska nog ta en bit till. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack dsm! :D

2009-09-30 @ 21:06:46
URL: http://lydiawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0