Sunday




Hallå igen. Ny design på bloggen..igen! Jag kan aldrig bestämma mig..men denna tror jag jag kommer behålla ett tag i alla fall! Vilken nörd jag är, har suttit här hur länge som helst för att få det perfekt,haha. Tur jag har Seinfeld på i bakgrunden så blir det inte lika "ensamt".

Blev inget bullbak idag. Men istället gjorde vi våfflor! mmmm. Sedan åkte jag och mamy till ÖB och köpis, fick köpt överstrykningspennor och små söta pastill-askliknande saker med apelsin och mint-smak som jag har knaprat i mig hela kvällen,hihi. Och läxorna ligger fortfarande orörda. Och nu måste jag duscha. Ciaociao!

p.s. jag är helt inne på att tapetsera om mitt rum. Väggarna ska nog ha en varm mörkröd ton med en svart fond-vägg, vad sägs om det? ;)

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Grymt fina bilder! :)

2009-10-05 @ 09:50:58
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Emma

fina bilder :)

2009-10-12 @ 16:23:34
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0