Inte min grej

okejjj första dagen avklarad av fn-bajset! alltså.. inte roligt någonstans, bara jobbigt o sätta sig in i det och debattera och diskutera. nej inte min grej alls. och inte nog med det, nu var det tänkt att man skulle sätta sig och skriva massa tal till resolutioner som ska tas upp imorgon! vafannnnn?

åh det ska bli så skönt imorgon klockan 15.30 då allt detta tramseri är över! OCH för att fira detta blir det palace på kvällen och det ska bli så jävla braaaaa.
nej efter denna hemska dag har man faktiskt gjort sig förtjänt av en kladdkaka. hi hi, blir kanske att jag bakar en under kvällens gång(a) mennnnn nu drar jag och skriver vi hörs pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0