Friday i'm in love


Vilken förpillat, förtjusande dag vi har idag idag idag idag! Dagen började med svenska, där jag fick reda på att jag fick MVG i min rapport, weah så lycklig jag är :D hahh. Hoppas bara det blir så i slutbetyget! Sedan spanska och matte. Slutade vid halv två, då jag och josse gick till stan för att leta Mors Dag-present! På söndag ju, glöm inte era kära mödrar då! Det blev även käk på Italia resturang! Pizzabuffé! mmmm fytjyven va gott det vaaa.
Jag hittade sedan en gullig Jag ♥ dig-godispåse på Lagerhaus- skumgodisar, som mammma älskar :) det passar ju fint!

Och snart ska jag åka iväg för att hämta minneskortet till min nya mobil, som vi fick tillbaka från lagningen för ett par dar sen men de klantarna glömde att sätta i minneskortet! (vet att jag borde ta ut det innan men tänker inte så långt) Killen på elgiganten sa tillomed att det satt i. Tycker jag var slarvigt! Så nu ska vi åka o läxa upp dem! :p
Funderar på om jag ska köpa Ben&jerrys också, lyxa till en solig fredag som denna.

Och imorgon är det Springbreak! a-wop-wop! :D ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0