EN ENDA STOR SUCK

Ååååååh just nu är det inte roligt.. hemma från göteborg, suck. skola igen, suck. plugg igen, suck. dåligt väder, SUCK. övriga cpsaker, suck.!! Kan inte allting bara vara soligt och glatt, sommarlov och värme, resor resor resor!! Det är alltid bra att bara kunna lämna allt för ett par dar när livet känns surt. Och allt var jättebra i helgen, i göteborg. Liseberg, glada släktnigar, shopping och mys för hela slanten!

Låt dessa fem veckor kvar gå snabbt! nu ska jag spela tv-spel med brorran. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med som fan , men om du läser min blogg så ser du att jag fan har damp just nu xD HAHAH :D

är glad som fan utan anledning :P HAha

vi borde va mer tycker jag , diggar din stil you know that girl? :D ahhaha

tror fan jag är full för jag säger bara saker rakt ut :P hmmm ..

<333

2009-05-06 @ 21:08:41
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. aha okej :). desamma!

2009-05-06 @ 21:53:07
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0