What is up

Hej hopp! Ursäkta för bildbristen jag har haft de senaste inläggen, även ursäkta för inläggsbristen..! men jag har varit ganska off de senaste dagarna och nu pratar vi inte mer om det. Eves fest i fredags och klassferren i lördags var KUL! that's it! ;D

En sån underbar vårdag vi har haft idag, inte sant?! Jag vill ta bildeeeer men nu är det så att min kamera är tillfälligt borta, vet inte var den är och håller på och letar för fullt, samtidigt som jag försöker skriva lite plugg och städar!! Gud vad jag längtar till helgen. inte för att det händer något speciellt, men det är nog mest därför jag längtar, jag behöver nog bara ta det lugnt. Så, nu ska jag försöka plugga lite till och kanske leta efter kameran, åh städa!
so much to do and so little time! nä inte precis, men typ. HEHE, gå nu ut i vårvädret och skrik ett litet vårskrik, puss på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja den är skön :D nu är äntliiiigen våren påväg! :D

2009-03-18 @ 10:46:36
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

oj tack så mycket=) och desamma!

2009-03-18 @ 10:46:54
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0