Roande fakta

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, som befinner sig i samma rum
3. Hur lång är du? 161,5 cm. haha
4. Vilken var den senaste film du sett? A lot like love
5. Vem ringde du senast? Eve
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jaha okej :P ja men det måste vi:D puss! /till Matilda
7. Vad är dagens planer? Dagen är slut, så snart ska jag väl sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem och vad det handlar om
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? Jag ser henne nu
11. Vilken ögonfärg har du? Blåååå
12. När vaknade du idag? Halv tolv nånting
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag och matilda hittade för länge sen en katt. Och eftersom den var så "mystisk" som vi sa fick den heta Mysan.
14. Vilken är din favoritplats? Göteborg!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tråkigt svar, men skolan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen bor jag i Göteborg eller Kalifornien (y).
17. Vad skrämde dig som barn? Läskiga dockor!! eller mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Komiker på tvn!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vinylskivor??
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Stor tisha!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 eller 4! orkar inte gå och kolla, heh.
23. Hur många landskap har du bott i? ett enda!  
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  hummm, EN endaste gång. vill helst glömma..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTA, om det är sommar :D
26. Är du social? Inte så som jag skulle vilja vara. Mest social är jag med dem jag trivs bäst med!
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och shoppa!
29. Tycker du om kinamat? Javissst
30. Tycker du om kaffe? Nej usch usch.
31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, vrider och vänder på mig som bara den!
33. Kan du spela poker? Haha, NEJ, fattar ingenting!
34. Tycker du om att mysa? Självklart!
35. Är du en beroendemänniska? Om jag är beroende av andra? Skulle inte säga det nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt, ja!
37. Vill du ha barn? Yes, men inte än på ett tag!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och "skolspanska"
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping
42. Äger du dyra smycken? Nej, har typ aldrig smycken
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ tack, hah.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha..svårt. Måste nog säga min farbror på den! (y)
46. Välj ett ärr på din kropp? På min tumme. Skar mig med morakniv på slöjden för ett par år sedan, på min födelsedag!!  
47. Vad har du för ringsignal? International
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ligger kanske något gammal plagg uppe på vinden, dunno!
49. Flirtar du mycket? Om jag känner för det kan jag vara riktigt flörtig! Raowrr..! haha.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum (a)
51. Kan du byta olja på bilen? Näääe?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejjjjj
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight!
54. Läser du dagstidningen? tihi, nope.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? VeckoRevyn
56. Dansar du i bilen? Självklart! Vi har ett stort flott dansgolv i vår Renault!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio, men rix fm står alltid på i köket!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kladd och klotter, haha!
59. När var du i kyrkan senast? Ojojoj.. det kommer jag inte ens ihåg!
60. Vilka personer utmanar du? De som vill!

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Kul test! :) Do you bother if i borrow it? ;)

2009-06-14 @ 18:17:22
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde faktisktr att jag va den roligaste du visste men okej då .. :( HAHAh <3

2009-06-14 @ 20:55:40
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Haha, okej då gör jag det ;)

2009-06-16 @ 21:45:11
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Tack detsamma sötnos :)<3

2009-06-17 @ 18:29:06
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0