update

De senaste dagarna har varit olika några andra. Jag har nämligen gått upp i ottan, och jobbat! Lite innan kl 6 på morgonen går jag upp för att göra mig redo att åka iväg och skura golv och väggar på dagiset. Och inte vilket dagis som helst, mitt gamla dagis. Åh, denna nostalgi! Flashbacks och minnen man får av att kliva in där. Jag avundas faktiskt de barnen som går där nu.. Tänk, på ett sätt var allting mycket lättare på den tiden, man behövde inte tänka, bara leka, bara va.

Jag kan säga att det är ju inte världens roligaste jobb, men det duger gott, fyra timmar om dagen, 57 kr i timmen. Inte fy skam det inte. Senare i sommar ska jag även jobba en vecka på mammas jobb. Då får jag lika mycket där som jag får nu i tre veckor :p Så denna sommar blir det kosing! Något som jag oftast är ganska ovan vid. haha.


Helt underbart väder har det varit nu ju! Så dagarna har spenderats med solning con matilda! :) Igår blev det även en sväng in till gymmet då jag träffade Josse, alltid trevligt! Det blir ju lätt att man glömmer bort tränandet så här på sommarkanten,då det är extra viktigt att va fit for fight!

Nej jag är så trött, jag som äntligen hade vant mig vid ledigheten och de sena kvällarna så ska man upp i ottan igen! Idag kom jag hem vid halv elva så jag tyckte det var en bra idé att sova till halv tre! Få se om jag kan somna ikväll,gooodluckchuck! Aja, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0