Michael Jackson 1958-2009

"One of the greatest, the king of pop, born to perform.." är bara några citat som beskriver honom. Och de stämmer verkligen! Det är så hemskt att han försvann så plötsligt, men hans musik kommer att leva kvar för alltid. Han var utan tvekan den bästa artist världen nånsin skådat.



Jag älskar att kolla på hans turné från 92- Live in Bucharest; The dangerous tour. Så JÄVLA bra är han!
Det visar hans öppning här! haha, publiken har ju tappat rösten innan han ens har hunnit öppna munnen. Men det fattar jag, jag skulle också offra min röst för detta! :D


Folk skriker, svimmar och gråter. Fattar alla vilken jävla otrolig performer Michael Jackson var?
 


 


"He may be gone, but his music will live forever."
Rest in peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG OMG ta de lugnt med allt bloggande hörru man hinner ju inte med att läsa allt i den här takten ;) höhöhöhö

fan saknar dig gumman <3

2009-07-10 @ 09:29:55
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Jennyyy hell yeah

HAHAHAHAHAHAHAH ah jag vet ;) jag är super cool ,, not ;D btw... hard to tell you.. men michael Jackson är död... trodde du visste de .. men ah så är de .. ;)

2009-07-11 @ 09:39:10
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0