Yes man!

Om exakt en timme sitter jag förmodligen i en frisörsalong, men den här gången är jag inte där för att vänta på en kompis som klipper sig, utan för att själv bli uppassad på! ha ha. Men det vet ni nog vid det här laget?
Senare ikväll kanske det kommer en uppdatering på resultatet ;)

Fredag idag igen, veckorna går så otroligt fort! Det är knappt man hinner blinka. Man vill ju inte växa upp för fort, eller hur? Hehe, visdomsord från mig det.

Imorgon ska jag förmodligen gå på bio med mammma, Yes man. Med Jim Carrey, man måste ju bara älska honom! haha. Men den verkar bra! Någon som har sett den?


Vad hittar ni på i helgen? :)

Ha det finfint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: min brossas kompis va å såg den! han sa att jim carrey va prefekt i den för han spelade inte över sådär extrem som han brukar :D !

hahahahahahaaha jag skrattar åt dig med :D:D

ligger ute i snön nu för pappa kastade ut mig :( men aja trodde inte att jag skulle ta upp det där med tatuering heller ;) HAHAHAHAHAHA



PUSSPUSSSS <3333333333333333333333333333333333

2009-01-16 @ 19:30:19
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0