lördag

God morgon.
Har nu precis kollat in på min kusins resedagbok, hon är i thailand! och ska vara där i en månad! åh jag skulle göra vad som helst för att ligga på en varm strand -sola och bada! himla sugen på att åka utomlands! jag vill verkligen ha sommar nu :(
ni kan förstå hur glad jag blev idag då när jag ser ett tunt täcke av snö utanför fönstret.? näej, inte direkt..

här hemma håller vi på och fundera ut hur vi ska göra om vi ska gå på bio. Bilen är nämligen ockuperad ikväll, så då blir ju alternativet buss.. men jag vet inte. vi har skjutit upp det nu ganska länge så jag känner att jag får ta tag i det här!
sitta i en biosalong med popcorn och annat snask är ju inte fel alltså ;)
a nu verkar det som om vi får skjuts av pappa in och tar bussen hem, det kör vi på!=)


ha det! /J.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hoppas verkligen ni kommer iväg

- åh att ni får det så mysigt på bion!!



smack gullunge!! <3 :D

2009-01-31 @ 13:41:03
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0