It´s okay by me

God morgon god morgon god morgon!

Hur står det till? Det blir tyvärr ingen bio idag, men kanske en sväng till stan. Jag vill bara åka nånstans.
Och så måste jag egentligen plugga, eftersom det är prov på tisdag och jag kan ingenting. Så det känns ju bra!

Jag ska nu verkligen försöka att vara nyttig! Äta nyttigt, mycket frukt och grönsaker, skippa en anings sött. Jag tror jag är lite lite sockerberoende faktiskt, men jag läste nånstans att så fort man känner det suget, ska man ta en frukt. För där finns ju också socker, fruktsockret. Det nyttiga. Bara det att vi har typ aldrig någon frukt hemma. Men jag får väl försöka ta tag i det då, och köpa hem lite frukt!



Bybye /J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag gjorde as mkt snöänglar BARA för din skull nu så du vet , mamma blev jätte glad när jag sa att dom va till henne , men egentligen va dom till dig min vän ;) AHHA

PUSSPUSSPUSSPUPSPSUSPUSUPSUPSUPSD <3333

2009-01-17 @ 17:55:34
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0