Hemma igen!

Hejsan hoppsan!

Ojojoj.. nu har jag verkligen svikit min blogg de senaste dagarna! Men, jag har faktiskt ursäkten av att ha varit bortrest, så det är väl förståeligt!
Resan till sthlm var i alla fall megakul! Både först med klassen och sedan med josse några extra dar hos hennes syster med familj! :) Jag tog ..nästan 400 bilder där uppe, men det får bli en annan dag som jag lägger upp dem. (jag ska förstås inte lägga upp alla!) jag är helt slut. ni får ursäkta! hihi.


Josse på gatorna i sthlm! ^^,

Jag får kanske berätta lite mer om resan en annan dag också, för nu orkar jag verkligen ingenting, vill bara lägga mig i sängen och kolla på pocahontas å äta chokladhjärtanen jag fick av matilda i alla hjärtans dag-present, sötnos! hehe. så det är väl det jag ska göra nu!
(förresten så flög jag idag för första gången nånsin! haha. men jag hade josses fina stöd så det gick bra, thihi, men det var bara kul!)

vilken nööörd jag är. nu ska jag vila!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0