santa claus is coming to town



Första december! Nu känner man att julen närmar sig lite i alla fall. Tänk, det är bara 23 dar kvar! MY GODNESS. Var det någon som såg julkalendern idag? Inte jag i alla fall. Har inte så höga förhoppningar i och försej.. silversara och stålhenrik eller va sjutton de heter. TACKA VET JAG GREVEHOLM och de gamla godingarna! haha. Nej nu får jag fortsätta med maten och sedan ikväll får vi finbesök så jag ska ge mig på att baka en så kallad citronkladdkaka. spännande jö! ajjja, hörrrrrs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du vara med i min tävling gå in här då:

http://hannibunni.blogg.se/2009/december/tavling.html#comment du kan vinna ett armband som du kan ge bort i julklapp om du vill

2009-12-01 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0