Pynterier och hårfärgning





(lyckades inte få någon skaplig bild på det röda resultatet, så det får ni se någon annan gång! hähä)

Annars har jag haft en rätt så mysig lördag! Åkte in till stan med pappi en sväng, köpte lampan ni ser i fönstret, OCH chokladkalendern! woho, äntligen! så nu har jag smaskat i mig fem sånna chokladisar. nam! Imorgon blir det träning och bio, 2012, med josefine! Och sen på måndag händer det grejer, ojojjoj. Kan säga som så att jag ska sova hos josse imorgon och vi har tagit ledigt på måndag av någon anledning. VAD KAN DETTA NU VARA?? JO, vi ska till ULLARED. haha..häftigt ju?? Jag tycker faktiskt det. Så det blir mäkta julshopping där! Kommer bli mys!! Yepp, och nu har jag inget mer att säga. hihi. HA DET ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0