Vet ni vad?

INTERNET är tillbaka!!:D Happy happy happy! Fast egentligen gör det en bara deppig.. om jag får för mycket av det så deppar i alla fall jag ihop.

Annars då? Jo, allt bra, förutom att jag är sjuk. Men det börjar bli bättre, har varit förkyld sen i fredags, stannade hemma från skolan igår och idag. Känns som om jag varit borta i en evighet, och om två dar är det påsklov! wehuu!:D och då blir det åka av! nej men på lördag åker jag och mamma till blekinge till vårt landställe, sen när vi kommer hem ska vi iväg igen. till göteborg! till moster med man. Hoppas vi kan träffa alla förvuxna kusiner som har flyttat hemifrån nu också, hehhe. Jag bara måste åka härifrån, lämna denna ö ett tag.

Nehe nu ska jag dra mig tillbaka! Ha det fint, pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA :D vi ses snart :DD , hoppas det går bra för dig där borta på andra sidan borden ;D haha eller på andra sidan såfia hilda elin och ehm host rebecca kanske jag ska säga ;) hahaha du gillar duu sitta där borta va ;) med din bästa vän :D! <3 HAHA

2009-04-08 @ 10:07:39
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

den är superförtjusande vacker tycker jag!! :))<3



puss på dig lilla gosfis! :*

2009-04-09 @ 10:44:28
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0