Marley & jag

Kom precis hem ifrån bion, och jag måste säga att filmen var till min förvåning jättebra! visst, det var lite sisådär i början, men det blev bara bättre och bättre med ett väldigt sorgligt slut, fast ändå fint. Jag har aldrig gråtit på bio förut men ikväll kunde jag inte hålla tårarna borta. Och inte blev det lättare för att alla (okej det var inte sååå många men ändå) satt och bölade, det var till och med en tjej som grät så det hördes nog ut. (lite ironi, men nästan) heh. Men den är absolut sevärd.

En genomcharmig film helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhah funderar på att se den , va de värt de ?

niklas sa att han grät :P AHAH min 19 åriga bror sicken grabb ju ;D HAh <33

2009-04-20 @ 15:04:26
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0