inte intressant

Det känns inte som om jag har något intressant att skriva, men jag gör det ändå..
alltså jag sitter allvarligt och bara fingrar på tangenterna för att jag inte har något att skriva om! haha. okej, vad gjorde jag igår? jo jag åkte in till stan och tränade! det kändes asgött och nu har jag träningsverk i låren, härligt! och idag, ja idag får jag allt se vad som händer, jag går kanske in till grannen och skojar lite.

Imorgon var det ju tänkt att vi skulle åka till göteborg (vilket det fortfarande är tänkt enligt mig!) men jag vetifan nu asså, förbannade jobb och förbannade dyra tågpengar. men! jag har inte gett upp fighten än! jag vill verkligen verkligen åka :(

Kolla! något fick jag allt skrivet! men ursäkta för bildbristen, hade ingen bild som riktigt passade detta inlägg. hoppas ni klarar er?! haha. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0