Bio ikväll!

Sista dagen på lovet idag! det uppskattas inte. fast som tur är så är vi (typ) lediga imorgon också, har bara en lektion..tror jag. Så man kan ju nästan säga att idag är näst sista dagen innan skolan! men för att göra någonting av den här dagen ska jag och syrran gå på bio ikväll! jag blev så himla sugen när jag såg på en blogg att denne hade varit på bio och jag fick ett ryck o sprang in till syrran och frågade om hon ville! :) vi tänkte se "Marley & jag". Någon som har sett den? Jag är lite skeptisk faktiskt, har sett vissa recensioner om att den inte alls var bra och den verkar lite konstig, men man måste ju få en egen uppfattning! tyckte inte heller att det fanns nån annan film just nu som verkade spännande, så detta blir nog bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi nog ikväll! pussss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh, var filmen bra? .. då ses vi imorgon ju, såg på mejlen"lektioner fram till 10.00" SES DÅ :D puss !

2009-04-19 @ 15:49:40
Postat av: Emilia

Jag skulle vilja se den filmen. Du får säga vad du tyckte om den sen ;)

2009-04-19 @ 22:50:33
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0