Twistedtwisted

Hej.. idag blir det ett aningens kort inlägg. Är inte på så bra humör nämligen, jag är sjuuk  :( och så himla trött! jag har bara sovit sen jag kom hem, och det var ungefär kl. fem. Så cirkus fyra timmar ;) men det är skönt att sova ut lite.

Jag kände mig verkligen så smart idag. Vi slutade klockan 12, och då hade jag tänkt att gå lite på stan efter, för att köpa present till min kära fader som fyller år imorgon - grattis grattis! :) - men jag hade så ont i magen så jag åkte hem, la en värmekudde på magen och typ en timme senare, åkte jag in till stan igen! ;) hehe. Men jag fick dock inte mitt ärende uträttat. Hittade ingenting, det är så svårt att köpa present till pappor! hehhe. Fast jag fick allt köpt lite grejor till mig själv i alla fall ;) så det blir en runda på stan imorgon med!

Nu ska jag tillbaka till bädden! :) kolla lite på Vänner och kanske äta middag? som jag i min sömn missade :)
Till skillnad från mig, ha det fint! =)
krrram!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Lalalaalaa,lalalaalala"

- jora, den var rätt fin..=)



Men lika braiga dagar kan komma fler gånger o då kanske du é med?!



Hihi.

Okej, sånt händer,så jäkla störigt,I know..



Men ah, skönt att höra att du mår bättre! =)

Ha en fortsatt fin dag gullsan <33 Puss!!..

2008-09-26 @ 14:50:46
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Haha gulledu!<333 Tack..

- detsamma måste jag fråga dig?!

(eller kanske dina parents?..;D)

2008-09-26 @ 18:32:48
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0