Tisdag

Hallojsan :D

Dagens sammanfattning:
Vi började 9.40 idag. Jag tänkte att nio-bussen passar ju perfekt ;)
Meen så var det ju det här med att gå upp i tid! haha! jag vaknade tjugo i nio lix. Kände paniken ;) hade tjugo minuter på mig. Men inte hindrar det mig från att komma till bussen on time ;) nedå.
På naturkunskapen sista timmen gick vi ut och hovade! härligt vettu, jao. Bevittnade också något hemskt! Ett svan-mordförsök (om det inte var ett mord:O) Det var som att se Den fula ankungen. Nämen det var verkligen så. En fullvuxen svan höll på att hacka (bokstavligt talat) på en mindre ankunge. Hugga den i halsen massa och sånt! Trots att det var på andra sidan kanalen kunde man höra den lilla ungen pipa, det var så sorgligt. Jenny och dem andra gick iväg för att hjälpa den, barmhärtiga människor de där. Jag ville hellre vara åskådare, haha. 

På torsdag lär det bli kul! ;) Hoppas jag, haha. yes
och så är det idag 20 dar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0