måndag

hallåja!

det är alltid lite jobbigt att varje gång behöva komma på en hälsningsfras men, det gäller väl helt enkelt att ha bra ordförråd (vilket jag nog inte har) ;D
jaja

dagen började med drraaama(!) det är faktiskt kul ;) idag hade vi improvisation-övning. läraren ställde fram tre stolar längst fram där tre personer skulle framföra en slags scen där alla hade en varsin roll som dem skulle improvisera -usch, tycker sånt är lite läskigt, men till slut blir det bara kul:D- men idag behövde inte jag visa upp mig, hehhe. Men kul och kolla på de andra! :) speciellt sofia, elin och jenny med sofias nya film om blommorna i borgholm ;D hahha!



andra gången för mig idag då att dricka milkshake från McDonald's! ja, andra gången i hela mitt liv ;) rätt otroligt när jag tänker efter själv.
första gången var i fredags, förresten. hahha, det kommer bli min nya grej
var så säker på det!

på torsdag följer jag och ida (fler frivilliga?) med josse till gymmet för en prova-på-vecka:D se om det är något för mig;) och så slipper lilla josseposse gå själv(a) det blir säkert - skitskoj!!
nu ska jag tillbaka till politiska partier, som vi har prov i, om två dar! gosh gosh.

myspys!
p.s jenny har namnsdag idag! jenny. hur surt är inte det att jennie inte finns med i almanackan!
men grattis alla jenny's! (speciellt min jenny:D)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så jättemycket! det värmer :)

2008-10-06 @ 18:29:15
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Tackar! :) Hoppas du haft en bra dag,

2008-10-06 @ 19:35:20
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt! Min dag har också varit toppen,

2008-10-06 @ 20:27:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0