kroppsbalansen är på tipp!

buenas noches

idag gick jag på mitt första pass på gymmet - ever. haha :) jag och gullejosse gick på body balance. (Kroppsbalans, som jag så stiligt kommit på :D) det var rätt svårt faktiskt, speciellt som en svag liten nybörjare som jag själv :) hehhe, men jag ska lära mig! så det blir fler gånger, garanterat ;)

denna kväll har mestadels bestått av pluggning, pluggning och åter pluggning. Historia, bah.. och nu tror jag en liten stund mera pluggning. så ni kan väl tänka på mig när ni nu går och lägger er och be en liten bön för mig. - I say a little pray for you..!! hehhe, då går det säkert bra :)

gracias, Adios ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0