En tröttsam kväll

min blogg är nyyy :D än en gång! men jag tycker om att förnya den då och då :) det tar alltid evigheter för mig att fixa till den, så det blir många jobbiga kvällar (för det är oftast på kvällen jag får sprutt på kreativiteten:D) hehhe!

åh, ikväll var Björn Gustafsson, Måns Möller m.fl. komiker i Kalmar! :( och jag hade ingen biljett. fatta vad kul det hade varit. josefine var där, och elin var där, många var där.. roligt för dem förstås! :)  
tänk o få se bjööörn gustafsson - my dream come true! - hehe, nej inte direkt kanske. men bra, det är han! ;)
en i min förra klass heter björn gustafsson och det är rätt coolt tycker jag ;D det räcker för mig, haha!



uscha, vad jag är trött. ögonen blir torra och jag skulle nog kunna somna lätt nu. men jag vill inte. det är alltid så tråkigt att gå och lägga sig. det är ganska jobbigt att ha suttit vid datorn nu ett antal timmar, det är nog inte så bra heller. det är nog därför mina ögon inte klarar mycket mer.
vad hemskt det lät, haha. men jag skulle nog behöva min skönhetssömn nu.

på söndag åker jag nog till josse för att plugga och fotografera! ;D (behövs verkligen med lite uppdatering!) ska nog antagligen kanske smaka ben&jerry's för första gången med :D so exciting! men det ser jag fram emot :) kanske blir det ett sista pass på gymmet (för den här gången) det tillfälliga medlemskortet går ut på söndag :| men jag tror nog att jag kan övertala päronen mina om ett litet medlemsskap! :D

och nu så blir det nog skräckfilm ;o - gothika. jag har tänkt se den typ hela kvällen men andra saker har kommit i vägen (t.ex bloggen ;) -men nu tänker jag skrämma upp mig själv och inte kunna sova eller duscha på länge! (om du inte förstår, se filmen. he-he)
god natt! 

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Jättefint blev det! =)



ÅÅååh jag önskar att du vart med- Björn var underbaar- ville bara springa upp på scenen o kram honom- haha- Så gullig o go så det finns inte! ^^,



<3333 Puss! Hoppas att du kunde sova efter skräckfilmen! Hihi. Hörs imon (senare idag) =)

2008-10-18 @ 01:42:41
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

jaag ville ju också se björn :( buuuhuu :P hahahah , men vafan han sög säkert eller hur ;) , eller inte :P. aja hoppas du får en trevlans lördag endå! :D haha <33

2008-10-18 @ 12:25:28
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: debela

Oooh vilken mysig höst blogg du fixade nu... =) Jättefint!!

2008-10-18 @ 13:32:33
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Nikolina

va söt du va!



varför göteborg? :)

2008-10-18 @ 13:32:47
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Lisa

tackar så mycket tjejen! =)

2008-10-18 @ 14:59:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0