Äntligen lite frihet på fritiden, eller?

Jag sitter här och funderar på om jag ska göra något nytt med min blogg? igen, haha. Men jag vill ha en lättläst blogg, som man vill läsa. och som man dras till :) på något sätt. hoppas att min är kul? =)

jag börjar få bildbrist - så någon dag måste jag ge mig ut och ta lite nya bilder! :)

Nyss har jag proppat i mig pasta med lax, mumsfilibabba! och film ser jag såklart ;) Ringaren i NotreDame! jag bara älskar Disneyfilmer! Kan se dem hur många gånger som helst, om och om igen :D Favoriten är solklart Lejonkungen :)

Historiaprovet idag gick galant - nej, jag skojar. Det gick väl sådär, kunde gjort bättre ifrån mig men jag är nöjd! nu är det gjort i alla fall! slipper tänka på det mer, fast då är det istället andra prov att plugga till. Naturkunskaps-prov på tisdag, jag orkar inte plugga mer! speciellt inte till Nk. usch, det är inget man prioriterar först precis.



idag efter skolan blev det mackedonken (hehe) med tjejorna! och sedan gymmet för ett litet pass - core boll blev det ;) känns som om jag kommer få något träningsverk imon! men det är gött :)

Ha det! puss & kram!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Gullrumpan- träningsverk är gött som faon o din blogg är fin som smör. Behöver också ge mig ut att fota, gärna innan alla fina löv försvinner!



Hoppas det är fit väder på söndag (psykologiplugg & fotografering-låter som ett djupt och intellektuellt sätt att spendera söndagen)- eller vad säger du!? ;D :D



Puss! <3

2008-10-16 @ 21:08:13
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

*fint

2008-10-16 @ 21:09:50
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Hihihi- förstår det (a) ;DD



Tack! :D Puss gurkan <3333

2008-10-17 @ 16:21:57
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Hihihi- förstår det (a) ;DD



Tack! :D Puss gurkan <3333

2008-10-17 @ 16:22:05
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0