Fredag

Vad alla ska fylla år i maj då, har jag tänkt på, matilda, vera, mamma, elin, simon, moster, mormor, farmor, simon, kusin! ah, ni ruinerar mig! nej, inte för att jag köper till alla men ändå >.< det är helt absurt!
härnäst står elin på tur, hon fyller SEXTON den SEXTONDE, och hon ska allt få sig ett överfallslarm som hon så länge velat ;) fast det är nog inte så smart, hon lär ju dra i grejen hela tiden för det låter ju så fantastiskt skönt för öronen!

inget sommarjobb ännu heller, är extremt lat när det gäller jobb och sånt.
kan inte nån bara erbjuda mig värsta feta jobbet med feta cashen, haha! fett soft, yeezz!

eve gjorde rastaflätor på mig. en sån uppståndelse det blev!
närå, men. alltså allmänt cepeee e jag i början fast jag sjunger den där svt-reklamlåten..
"tack ka-ta-ri-na, för att du har be-ta-lat, din tv-avgiiift!" grym låt asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0