Usch sicket väder.

Gud vad jag saknar sommaren. Tänkte på det idag när jag tog en promenad ute i det kalla "vårvädret". Vet inte vad för väder det är. Typ blandat vår med vinter. Solen lyser samtidigt som snön klär marken. Det tycker jag inte om. Vill ha sommar, sommar, sommar!  Och så känner jag för att göra nåt drastiskt. Hrmf. Men typ pierca mig nånstans :) Tungan eller ögonbrynet. Det är nog sant det där som alla säger att det blir som en drog, har ju redan i naveln och nu vill jag bara ha mer och mer. Hehe. Man får passa sig. 

Men lite glad är jag för idag gick jag upp redan i ottan för att spela tennis! Klockan 09.00 veetttu :o sen blev de en långpromenad, så jag hoppas att jag har fått bort lite av påskmaten, hehe! :D Träffade eve på köpis, hon blev rädd när jag hoppa fram framför henne xD de va rätt kul :) yaya.

                       

Bilder av mig som jag tog alldeles nyss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0