Pluggtråk.

Har suttit här flera timmar med massa plugg. Plugg upp till mina öron! "Upp över mina öron, över hela min krooopp" Haha! Kunde inte låta bli :)
Så jag har spenderat hela min skoldagliga fritid till att söka massa fakta om det landet jag representerar. Jamaica ;D Känner att jag har satt ganska stora krav på mig själv, har sagt att ja ska bli expert på landet! Jovisst, lycka till! (y) massa matte har jag också, höll på o glömma. Men ja palla inte, som man sä! :) men gud vad jag weinar. Haha, sååå för att ha nånting ljust i detta, ta en titt på denna sköna video från Jamaica ;D de e en rastafari-guide som, ja visar endel saker man kan göra o dedåva :D men typ de första 50 sekunderna är lite sega, så ha tålamod! Enjoy! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0