Onsdddag!

Kom nyss hem från skolan. Har haft utvecklingssamtal, och ja, jag har bara fått bra omdömen ;) haha, nedå men vissa lärare är ju lite wacko :D men nöjd? jorå.
För övrigt så var eve o elin inte närvarande under dagen, elin e ju ledig, men eve.. de e en annan femma :D haha, men vera o ja klarar oss bra ändå! :) men vi saknade er andra, åf cårs (y)

Usch, jag känner en ganska stor stress och press, infööör sommarjobb! jag vet inte om jag har ett på gång, alså det som jag har blivit erbjuden - så att säga - kan jag inte uppfylla, haha- låter töntigt, men sant (y). Men jag kanske kunde hoppa in nån gång ibland fast, aaäeh. Känns jobbigt med jobb asså. jobbjobbigt ;) gud vad jag e vitsig!
 
och så var det åååår sen jag träffade matildaa - eller okej, inte år. Men det var såå längesen, även fast vi bor så nära. Hur kan det komma sig? Måste lekas vid snart! =)

Och nu ska jag nog hoppa in i duschen innan jag sätter igång med lite plugg och sånt där roligt! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0