Hejsan hoppsan!

Idag blev dä stan med eve, elin o tova :D alltid skoj. Fast senare mot kvällskvisten åkte tova hem till stockholm igen, lite sorgligt sådär, en härlig tjej. hehe.
Vi gick in i en liten grotta, eller va man ska säga, ne men typ ett litet mysigt ställe där dem sålde sån här god choklad o kaffe o sånt :) de va jättemys! men så himla dyrt, men nån gång ibland måste man unna sig! Vilket jag inte gjorde idag men ändå ;) nån gång blir de av! Och så såg vi att cissi och nour kommer till kalmar den 31a. Dem från raj raj, ni vet! ;) här är en rolig video från raj raj, med dem ;)



hahah, :D

aa dem kommer i alla fall till kaaalmaar, men bara ett problem, har fortfarande inga pengar, haha. ska spara till siesta också, om jag nu ska åka dit, men de hooppas ja verkligen! Kostar 120 spänn till cissi o nour, inte så mycket ju ändå, men aa, få se hur de blir me de. :)
Och snart ska ja till eve o elin, spela wii kanske, är kul har ja hört :D o de där guitarhero(stavning?) som eve tjatar om hela tiden, haha.
Måste packa till jönköping, men jag orkar inte. men jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0