Julkort ger väl julkänsla

Hej! =)
Nu -nu, nu- är det inte långt kvar till jul. Jag kan inte riktigt förstå att det har gått så fort. Jag känner inte ens av att vi är i juletider. Hehe.
Men, en sak som familjen gjorde idag som nog är juligt - vi tog julkort! ;) haha. Det var ett tag sen vi gjorde det sist, när vi var mindre blev det mer att man gjorde sånt men den här julen bestämde vi för att knäppa några kort tillsammans och skicka iväg till nära och kära! =)







Inte så fantastiskt juliga kanske men det är alltid något! Hehe.

Och jag måste bara nämna att min kära vän Josefine "the big celebrity-blogger:D" är på förstasidan idag! Hennes fina lussebulle-kollage är känt nu! Och hennes mammas goda lussebullar. Jag fick faktiskt smaka en idag, det kändes väldigt stort.
Hehe -ne men det var faktiskt kul! Lucky you josse -way to go! :D

Imorgon är det -what? - Jo, julavslutning! Äntligen äntligen. Jullovet behövs verkligen nu! =)
Så efter det ska vi tjejor ha lite julmys på Nilssons café -köpa julklapp, och sen åker jag till josse för att kolla på Titanic och Pelle Svanslös & käka Ben&Jerry's! Är inte det det bästa sättet att välkomna jullovet på, så säg?! :D

Men nu ska jag nog få i mig något att äta.
(Och jag ska försöka att vara mer aktiv inom blogg-skrivandet, nu när man är fri från skolan,läxor och sånt trrrråkigt:)

Jaja, ha en fortsatt treevlig kväll!
Massor med kramar.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hihihiii, gullesnuttan då!! ^_^

Vilka sööta bilder på familjen!



Ses imon åh åh vad bra vi ska ha det!! PUSSPUSSPUSS<3

2008-12-17 @ 19:30:21
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Haha, jamen klart- så går vi där med varsin baouta/proffskamera som dom medianördarna vi är- blir perfa perfekto. Vill passa på att fota lite i stan med förresten åh du får ställa upp som lite modell har jag bestämt(om det inte regnar så att säga) ;D Hehe. See ya gullidullipullgummsan<333

2008-12-17 @ 19:48:31
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

JAG VILL HA JUL NU :D <33

Fan vilken söt familj , min bror skulle sett ännu gladare ut än din ;) hahahahahaha

2008-12-17 @ 21:59:40
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: natta

ge gärna ett julkort till mig för ja har ingen julkänsla... =/ kanske beror på att jag inte har snö och 30+ haha

2008-12-18 @ 01:50:01
URL: http://natalies.se
Postat av: Jenny Persson!

Sv: hahah jooho ni är jätte söta allihopa!:D

Hahah nej Ida såg honom igår ;) de du- har inte fått hennes uttalande än men han ska vara MR X för er ett tag till :D hahahah



<333333333333333333333333333

2008-12-18 @ 16:42:55
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0