Tredje advent

Glad tredje advent!
Jag lyssnar just nu på soundtracket från Twilight. Besatt? En aning kanske. Men det är nog bra att vara besatt av något ibland. Kanske.

Nästa vecka är det jul, för sjutton! Och jag har fortfarande inte fått någon riktig julkänsla! Jag har inte ens köpt en enda julklapp än. Har knappt några pengar kvar.
Men vi har i alla fall bakat lussekatter idag :)





Nej om man kanske skulle ta o käka frukost så här klockan 4 på eftermiddan? Ja, jag tror det ;)
Slapp söndag var det ja. Hihi

Pussmun!


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Haha, jag vet vad du menar...Så väl...

Tror faktiskt att det är bra att vara besatt ibland

^_^



Åh lussekatter!! Mums! Vilka mysiga bilder!



Ses imon gummsi, pussmun<3



2008-12-14 @ 20:25:14
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0