En ungefär helt vanlig onsdag.

Åh jag blev så lycklig idag :D en anledning var ju såklart att elin kom tillbaka;) fast hon åkte ju hem illa kvickt igen, grr. Men också för att hon visade ett klipp från one tree hill (älskarr) - som ja ej hade sett innan - där Lucas och Nathan sitter i bilen o sjunger med till svenska doktor kosmos :D så jävla kul! hahah. Doktor kosmos är ett band, alltså inte 'dr.. dr kosmos, han är djurens allra bästa vän..' osv, haha. Om nån inte visste.
Videon finns på http://www.myspace.com/doktorkosmos11111 :D kolla!

Dagens: Men jennie, vem shippar du då? shippar du Peyton och Lucas eller bruuuuuk (brooke) och Lucas? hahah, av VERA. Elin och jag fick oss ett gott skratt! :D

Kolla in mitt blåmärke från ica-incidenten (sommansä!)
image187
Man ser det kanske inte så bra, men live.. är det fett stort! tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0