Barnkalas!

Jag fundelerar på att ta flera hål i öronen, typ 3 och 2 hål på varsitt öra och ett där uppe ;) tjusigt tycker jag, ja. men tyvärr lider jag av pengabrist för tillfället. eller, iofs det gör jag ju alltid :D så nu vet ni!

Nej nu ska ni få höra!!! Idag när elin och jag vandrade runt på ica så fick vi syn på massa balonger och serpentiner och sånt och vi fick samma tanke - barnkalas(!) är ju så himla trevligt! men det var verkligen höjdpunkten på sin födelsedag när man var liten, saftkalas med bullar och massa balonger, och till efterrätt - glass med maränger och masssa chokladsås :D hahah, så vi bestämde för att vi ska ha barnkalas någon dag! Det ska vi, och så ska vi ut på picknick och grilla och de mysiga. ja nu när det är sånt härligt väder ;D grrrrriillat <3 är mummmms

'sängen e min bäste vän' lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0