Intresseklubbbben?

HALLÅJA. Jag är hungrig, men jag är för lat för att gå ut i köket och fixa till något. Plus att jag känner på mig att inget gott finns. Jag är så jäkla lycklig över att jag för en gång skull inte har något plugg som kväver mig. (eller nåt plugg finns väl alltid, men jag orkar inte) OCH det är bara drygt tre veckor kvar till JUL! 

Högst på önskelistan: Videokamera. Har kommit underfund med att jag ÄLSKAR att spela in små filmer. Hitta på sketcher och sånt kul. Jag och mina vänner spelade alltid in när vi var små. Men dessvärre har man ju "vuxit ifrån" det där nu på äldre dar. Men kom på det för ett tag sen att det är ju jäkligt kul! Så det önskar jag mig. Sen om jag får det är en annan femma, eheh.

Nehe nu får jag fortsätta med städningen,mitt rum ser som vanligt ut som en katastrof. Ska nog sätta på lite julmusik och unna mig en lussebulle eller två först :) CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

taack! :)

2009-11-30 @ 18:30:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: emma

hey! fin blogg, allt bra?:)

2009-12-01 @ 09:28:59
URL: http://killingthelights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0