Glömma allt här hemma


Ni vet den känslan av att man bara vill åka iväg och umgås med familjen, eller när man bara längtar tillbaka? Så känner jag nu. Jag vill inte vara här, just nu. Home sweet home, jo visst. Men ibland blir man bara trött på allt.
Just nu vill jag bara ta nästa tåg till Göteborg! Till mormor och morfar, till deras stora hus och bara ta det lugnt. Träffa kusinerna och ta en mysig sväng på stan. Bara umgås med familjen. Alla minnen man har tillsammans med kusinerna, önskar att vi inte växte upp så fort. Vill verkligen inte att vi växer ifrån varandra för vi har så kul när vi träffas!
Men det blir förhoppningsvis en resa till Gbg snart. Antagligen på påsklovet! Can't wait. Mitt andra hem, helt klart, och antagligen mitt hem i framtiden :) Skulle inte sitta fel alltså!

Nej hörni, jag drömmer vidare;) pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt att man förstår precis vad du menar endå. Det händer lite då och då att man bara VILL umgås med familjen hela tiden , eller asså det 'r ju trotts allt som man är sig själv till 100% med :)



2009-03-24 @ 13:18:16
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0